Sector | Detail
"Het wow-effect delen met de wereld"
"Meer zon, meer fruit in biosappen van JuicEvolution"
Oogst zoekt balans tussen lokaal en klantbehoefte
"Als het hier werkt, dan werkt het ook in andere steden"
Verpakkingsvrij boodschappen doen op afspraak
Laurens Kok (LOOS Utrecht) te gast bij podcastserie
"Hoe maak je duurzame boodschappen toegankelijk voor iedereen?"
Samenwerking tussen voedselbanken en lokale boeren biedt kansen
Van idee naar de eerste 50 klanten
Nederlandse startup Qarry verovert de stad met logistiek wagentje
Initiatiefnemers burgerboerderij Flevopolder in 'Onze boerderij - als alles verandert' op NPO 1
Rabo Ventures investeert in Nederlandse start-up Lokalist om de korte keten een impuls te geven
Allerlei nieuwe producten gepresenteerd
Fotoreportage: Gevarieerd biologisch aanbod op Vakbeurs Foodspecialiteiten 2024
Sabine Kabath, Bio-Gärtnerei Watzkendorf:
"Consumenten vinden biologische producten te duur of zelfs onbetaalbaar"
Oogst ontwikkelt nieuwe boerenwinkels met financiële steun van Stichting Doen en de Rabo Foundation
QSTA ondersteunt leveranciers op gebied van data, marketing en logistiek
"Het biologische segment groeit hard"
Groente & Fruitjuwelier De Hoef viert vijfjarig jubileum
"De beste producten zijn niets waard als klanten zich niet welkom voelen"
Gemeente Amsterdam maakt marktruimte vrij voor meer biologische producten
Nieuw: Bieslandse kaas
Levensverhaal van BD-boer Piet van IJzendoorn