Favorite Foods stond met de nitro koffie machine met biologische koffie van Bocca uit Honduras op de Horecava. Op de foto zie je Wieger Rupert in gesprek met een bezoeker.
Joost en Hans van NOW Organic. Staan voornamelijk de nieuwe 3L sapbox te promoten, ideaal voor de horeca.
Marilene en Xandor van de Bettinehoeve. Staan met een nieuwe geitenkaas op de beurs, beschikbaar in 1 kg verpakkingen bij verschillende groothandels in Nederland.
De nieuwe geitenkaas van de Bettinehoeve.
Vincent Peters, Wijnand van Zeben, Sander de Moor en Laura van Rijn. Vincent gaf aan dat er veel nieuwe contacten zijn gemaakt, en bezoekers positief waren over de producten.
Karin van Agroposta en Pavle is de producent. Agroposta komt in 2020 uit met drie nieuwe smaken; citroen, vlierblousom en framboos. Beschikbaar in blikjes van 250ml.
Jan van Gerner, van Brassica. Brassica produceert koolzaad olie van eigen bodem.
Antoine en Chanty van Gkazas. Hebben momenteel een leuke campagne in Nederland. Op de website kan je samples gratis bestellen, en deze dan ook naar vijf van je kennissen sturen.
Heidi Goovaerts, Mark Monden, Martijn Schellingerhout, Francois Smits, Charlotte Slubink, Peter van Riessen en Peter De Wandel van Ardo. Dit jaar komen er drie nieuwe bio-producten; zoete aardappel, gesneden ui en tricolori-paprika.
Patrick en Eric van de Verspillingsfabriek. De verspillingsfabriek gaat het verspillen van AGF producten tegen, en doet dit in combinatie met werkplekken regelen voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt.
Erik de Wit en Vivian Schipper van Rose & Vanilla. ''de groei naar vegan bio taartjes in de horeca stijgt'' aldus Erik.
Colin van Zon, van Florentin. Staan op beurs met hun nieuwste mais falafel, deze bevat alleen (zoals al de producten) natuurlijke ingrediënten.
De stand van Henri, zij leven onder andere soepen en verschillende sausen. De gedachte achter dit concept is de last wegnemen van chef koks.
De stand van Bresc, met een strakke industriële look. Bresc was aanwezig met een groot team, en maar goed ook, want de opkomst op de stand was fantastisch.
Nieck Welshen, Rick van Schaik en Carl Siegers. Promoten voornamelijk de nieuwe gigabol potato.
Robbert Verloove en Jim De Cock van Deldiche. Laten op de foto zien dan zij CO2 neutraal en Skal gecertificeerd zijn. Hun motto; let's dip into a better world!
Douwe Pelle, Christy Bleecke en Lonneke Peters van Riedel. Op de foto tonen zij de bio-appelsap, nieuwe in het assortiment.
Sam Wessels, Marcel Kramer, Kees Kranenonk, Erik Hendrixen en Astrid Barendse van Fruity Line. Met hun nieuwe slogan geven zij aan de toekomst te zijn; no compromise, pharmacy of the future.
De nieuwste bio lijn in het assortiment van Fruity Line.
Bidfood was met een enorm marktplein ook aanwezig. Hier stonden verschillende ondernemingen die hun producten toonden, natuurlijk verkrijgbaar in het assortiment van Bidfood.
Voor: Stefan Geurts, Lisa van der Ven en Laura Schrijnemakers. Achter: Isa van Druten en Sterre de Coninck. Bieden verschillende producten voor de gehele horeca industrie, 100% vegan en op basis van bio-bonen.
Hanos was ook goed aanwezig met een grote stand, en de opkomst was positief.
Dmitri Peters en Jelle Schmidt, oprichters van Jetdrinks. Met hun gehele portfolio, inclusief verschillende bio-dranken, laten zij de klant en consument kennismaken met hun dranken.
Dewina van Eicom Barneveld. Zij stonden er voor de horeca klein en groot.
Johan Kramer en Margret de Veen van Landana. Hebben een breed assortiment aan kazen, waaronder bio.
De nieuwe Jersey kaas van Landana, geintroduceerd op de beurs.
Joris van der Zanden, Isabelle Vissers en Jolein de Krijger van D-drinks. Staan bekend om hun natural, drinks en snacks. Zetten vooral de nieuwe kombucha in de picture.
Het nieuwste kombucha drankje van D-drinks, volledig bio.
Roel Reijnen en Peter van Zelst, van Holland Foodz. Staan voor de eerste keer op Horecava, leveren aan verschillende groothandels. Staan op de beurs voor het contact met de consument en Mkb, Roel gaf ook aan dat de afzet bio de laatste jaren steeds meer stijgt.
Bianca van der Kolk en Marleen Schulz van Hoppe. Poseren naast de poster van hun nieuwe bio-koekjes.
De nieuwe bio-koekjes van Hoppe.
Ook de bezoekers hadden de mogelijkheid om de nieuwe koekjes van Hoppe te proeven.
Dan, Jennifer en Lotte van Rude Health. Bezoekers hadden de mogelijkheid om bij Rude Health als barista hun eigen koffie klaar te maken.
De stand van Boot Koffie. Zij focussen zich direct op de boer, en hebben geen tussenliggende schakels. Hun focus ligt op duurzaamheid en de juiste prijs voor de boer.
Renate Mulder en Anna van der Scheer van Pandriks. Hebben naast hun gangbare assortiment 10% biologische producten.
Mirjam Cieremans van Or Tea. Hebben een nieuwe biologisch afbreekbare verpakking.
De stand van Diversi Foods.
Het team van J.J. Darboven, zij hebben de beurs weer als zeer succesvol ervaren.
De thee lijn van Alfredo.
Arthur Swart, Sofie Vanhove en Elise Brouw van Yogi Tea. Staan voor het eerst op de Horecava, en zijn opzoek naar meer bekendheid in de horeca-sector. Gaan daarvoor veel innoveren op het gebied van uitstraling en verpakking van hun producten.
Floor en Noor van Max's food. Willen hun aandeel in de horeca versterken.
Iwan en Joeri Heerengrave, poseren gebroederlijk voor een foto. Het motto is; gemakkelijk gezond en groen frituren.
Een mooi getapt biertje naast de lijn van De Leckere, zij hebben een volledig biologisch assortiment.
De stand van De Leckere werd aan het einde van de dag goed bezocht voor een biertje.
De nieuwe bio worteltaart van Odenwald.
Het nieuwe volkoren assortiment van Odenwald.
Mocca d'Or was ook vertegenwoordigt met een mooie centraal gelegen stand.
Floris Kok van Otelli, zetten hun biologische assortiment in de markt onder het merk Biotelli.
Dirk Zemel, Gerbert van der Mierden en Jan van Wijk, van Vergeer Holland. Hebben verschillende biologische producten verpakt in verschillende maten.
Jolijn Huisman van Flevosap. Wij hopen op de Horecava nog meer naamsbekendheid en nieuwe klanten in de horeca te krijgen. Flevosap heeft als nieuwe smaak Appel Cranberry in het assortiment. Een lekker sapje met een zuurtje. Daarnaast staan we met onze Glühwein zonder alcohol. Dat is een appel vlierbessen sap met glühwein kruiden. Heerlijk om warm te drinken tijdens de wintermaanden.
Linda Versteeg, Bart van den Boom en Christel Verbeek van Greenstorm Mobility. Hun business model aldus Bart: '' Greenstorm geeft hotels de kans om tegen ruil van een paar kamers/overnachtingen nieuwe leisure gasten te krijgen, die 3-4 dagen in rustige periodes midweek of weekends boeken in het hotel. Om zekerheid te bieden naar de hotels krijgen ze in ruil voor de overnachtingen een aantal nieuwe e-bikes van greenstorm om te gebruiken als upsell voor het hotel.''
Saschia en Eline van de Nederlandse Vereniging voor Veganisme. Zij waren op de beurs om de bezoekers alert te maken over de voordelen van veganisme.