dhr. S. Ozturk en dhr. O. Bagci van Nutto & Frutto. Scandinavië is een markt met veel mogelijkheden voor de consumptie van biologische noten en gedroogd fruit.
Verschillende stolpen met de noten van Nutto & Frutto. De stolp op de voorgrond is de ‘naked’ walnut, nieuw in het assortiment.
Jona Hamming en Diederick van Lanschot van Tradin Organic. Hebben op de beurs de eigen biologische projecten en duurzame fabrieken gepromoot. Op deze manier willen ze ook de Scandinavische markt laten zien dat Tradin Organic een sterke speler is op het gebied van biologisch, innovatie en duurzaamheid.
Ruben de Wit van DO-IT. DO-IT is bezig om een sterk marktaandeel te verkrijgen met totaal composteerbare verpakkingen in de Scandinavische markt.
Nick Op den Bosch (PaperWise), Peter van Rosmalen (PaperWise), Jurriën Ros (Bio4Pack), Yasar Türkoglu (Bio4Pack) en Arjan Klapwijk (Bio4Life).
Links nieuwe stickers van Bio4Life, speciaal voor AGF verpakkingen. Rechts twee nieuwe verpakkingen voor de AGF-sector, gemaakt door PaperWise en Bio4Pack.
Alexandra Hagemann van Straw by Straw. Hebben als doel om al de plastic rietjes te verbannen in de gehele horecasector.
Herco Schoemaker en Jetse Schokker van IDorganics. De mannen laten op de foto zien dat ze als een team de Scandinavische markt veroveren.
Herco Schoemaker geeft warme Tamari cashewnoten aan een bezoeker.
Marcel Belt en Jacomiene Blok van Green Soap Company. Zij staan met verschillende producten uit het assortiment voor het werven van nieuwe klanten.
Een greep uit het assortiment van Marcel’s Green Soap. Door middel van de verschillende testers, hebben de bezoekers een indruk kunnen krijgen van de producten.
Suvi Hakala (eigenaar HR-living), Ellen Visser, Jim Blon (Bio Noord-Holland) en Johan Visser van Eco Warehouse. Op de Nordic Organic voor een zoektochy naar nieuwe detaillisten voor hun producten.
Arie van Houwelingen en Francisco Müller van Royal Green. Hebben een nieuwe thee lijn, die goed in picture gezet wordt op de beurs. De bezoekers hadden de mogelijkheid om de verschillende soorten thee the proeven.
De nieuwe thee lijn van Royal Green, deze heeft 13 verschillende smaken.
Dafco en Trouw staan verenigd op de beurs. Gino Snoowdijk, Bart Wullems en Dirk Kik poseren met de nieuwe granola producten.
De nieuwe granola producten van Trouw met de duurzame verpakkingen van Dafco.
Fréderic van Laethenn van King Monty. King Monty is een bedrijf gespecialiseerd in het produceren van plantaardige chocola.
Hana Mušinovic en Cécile Zumbiehl van Natrue. Natrue is keurmerk voornamelijk voor cosmetica producten.
Christophe van Assche, Martin de Dekken en Lore van Maldeghem van Chalo en Beanworks. Chalo is gespecialiseerd in Funky feel good producten. Dit zijn gezonde producten die op een duurzame manier zijn geproduceerd. De producten van Chalo bevatten enkel natuurlijke ingrediënten.
Twee nieuwe soorten thee van Chalo. Met de smaken Masala en Turmeric. In 2020 gaat de Chalo nog meer biologische producten introduceren.
Martijn Leenders names Food For Life. Zij zijn een Amerikaans bedrijf die willen groeien in Europa, Martijn is hun Nederlandse vertegenwoordiger.
Sharna Waid van de Nordic Organic organisatie. De beurs organisatie had zelf ook een stand, en dit werd zeer gewaardeerd door zowel exposanten als bezoekers.
Jos de Moor en Willem de Kanter van O'nest. O’nest is een verantwoorder merk chips gemaakt van peulvruchten. De chips zijn biologisch, vegan, clean label, glutenvrij. Doel van O’nest is bij te dragen aan het verantwoorder snacken door de consument.
De healthy chips van O'nest, beschikbaar in drie verschillende smaken.
Jacob Jan Koelewijn en Jaap Everts van All Bakers. Willen ook een aandeel voor hun producten vergaren op de Scandinavische markt.
Jesus Flores Navarro en Mirriam Esser van Flores organic gourmet ice cream. Willen hun totale biologische ijs assortiment ook op de Scandinavische markt aanbieden.
De verschillende smaken van Flores gourmet ice cream
Hilda Giglio en Leo den Hamer van Mont Blanc Foods. Hebben op de beurs gestaan voor het ontdekken van de Scandinavische markt, en ook meteen als succesvol ervaren.
Marin Teleoaca van Honeyman UK. Willen ook hun honing aanbieden in Scandinavië, vanwege de hoge vraag naar kwaliteit honing.
Pascal Déotte van FERM kombucha. Bieden de eerste kombucha in blik aan, dat niet gekoeld hoeft te worden.
De vier verschillende smaken van FERM kombucha.
Erdem en Neset van Sunny Fruit. Sunny Fruit is een bedrijf uit Turkije met een breed assortiment aan gedroogde vruchten.
Dominique Demortier, Georgi Bozhilov en Flirna Berkova van Naturinov. Bieden verschillende systemen aan voor in supermarkten, waardoor de consument gemakkelijk zichzelf kan bedienen.
Ton Geluk en Koen Bouwman van Nutland. Nutland staat op de beurs voor bestaande klanten en het werven van nieuwe.
Steffen Raven en Ramon Landkroon van Miron violetglass. Zij bieden duurzame verpakking oplossingen aan voor iedereen die een product wil aanbieden in een glazen omhulsel.
Kevin en Rolf van Nova Organic Energy. Nova Organic Energy is een start-up die hard op weg zijn naar het veroveren van een aandeel in de Noord-Europese energy drank markt.
De drie verschillende energy drank smaken van Nova Organic Energy. Deze dranken hebben geen negatieve invloed op het lichaam en worden met plantaardige ingrediënten gemaakt.
Op de beurs was ook een innovatie gedeelte. Bedrijven met nieuw ontwikkelde producten hadden de mogelijkheid om deze in te sturen. Bezoekers hebben gestemd op de verschillende producten gestemd.
Ook de thee van de Chalo Company was te vinden in de innovatie ruimte.
Een biologische zeep in de vorm van een donut, van Omega.
De winnaar in de categorie beste biologische voedsel product. Van Cordero Organics S.L.
De winnaar in de categorie 'meest duurzame product', van Arctic Vita.
Christoph Gollowitzer van Landgarten. Bieden sinds de oprichting verschillende biologische snacks aan, onder andere voor de Nederlandse markt.
Krimo Azzouza van BioTamra. Importeren biologische dadels en verwerken deze tot verschillende eindproducten.
Jo Cuvelier en Jurgen Lanckriet van Gimber. Gimber biedt een alternatief voor alcoholische dranken. De gimber bestaat voor 40% uit pure gember.
De beurs was georganiseerd in de Malmömässan hal. Deze hal heeft zelf ook verschillende aanpassingen om zo duurzaam mogelijk te zijn, zoals een begroeid dak met speciaal mos.
Een duidelijk herkenningspunt naast de Beurs, de Hyllie watertoren.