Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw B2B-klantportaal voor Neleman

Met de ingebruikname van Neleman Pro, het gloednieuwe B2B-klantportaal, kan Neleman dezelfde service leveren aan zakelijke klanten als aan B2C-klanten. Neleman komt hiermee tegemoet aan de wens van de zakelijke klant die anno 2025 met hetzelfde gemak online wil bestellen als de consument. Het gehele bestelproces is geautomatiseerd, de kans op fouten neemt af en je kunt al bestellen via het klantportaal als je een KvK nummer hebt en minimaal 60 flessen afneemt, zo geeft het bedrijf aan.

Onderzoek
Uit meerdere onderzoeken is gebleken dat de zakelijke klant steeds meer online bestelt. Deze groei is mede door COVID versneld en lijkt alleen maar verder te gaan. In 2022 was de voorspelling dat de zakelijke besteller over vijf jaar gemiddeld 75% van alle bedrijfsaankopen online doet (bron De Ondernemer). Bij B2C is het niet meer dan normaal dat je online zelf allerlei zaken regelt maar bij B2B valt nog veel winst te behalen, voor zowel bedrijven waar besteld wordt als voor de B2B-klant.

Aankoopervaring op consumentniveau
B2B-klanten willen meer voor minder. Ze willen betere kwaliteit en service. Ze willen een aankoopervaring op consumentniveau voor business-to-business aanbiedingen. Neleman speelt daarop in door B2B klanten nu de gepersonaliseerde ervaringen te bieden waar ze vandaag de dag om vragen. Het gehele bestelproces is geautomatiseerd, het is de zakelijke klant zo makkelijk mogelijk gemaakt.

Voordelen Neleman klantportaal
Zakelijke klanten die bij Neleman bestellen krijgen korting op basis van volume. Ze kunnen gebruik maken van aanvullende betaalmethodes, verschillende vervoerders, inzage krijgen in bestelhistorie en natuurlijk als eerste op de hoogte gehouden worden van speciale aanbiedingen. Voor de zakelijke klant is de grootste motivatie om online te bestellen tijdsbesparing. Voor bedrijven is het aanbieden van een klantportaal een manier om data te verkrijgen en zo meer interactie en personalisatie te kunnen realiseren.

Voor meer informatie:
Neleman
+31 (0)575 757 097
hallo@neleman.org
www.neleman.org

Publicatiedatum: