Mascha Blom is per januari gestart als nieuwe Managing Director bij Food Cabinet, creative agency for good food. Met haar jarenlange bureau-ervaring waarbij ze diverse foodmerken bediende, zoals Mitsuba, Danone, Little Cow & Cookies en Violife, en een sterke commerciële achtergrond, is Mascha een waardevolle toevoeging aan het bureau.
Brede bureau-ervaring
Mascha brengt ervaring mee vanuit haar vorige rol als Managing Director bij Fresh Bridge, ook werkte ze onder meer voor Vice Media Benelux en Dept Agency. Als Managing Director bij Food Cabinet gaat zij zich richten op het verder uitbouwen van klantrelaties, het versterken en ontwikkelen van het team en het bepalen van de strategische koers van het bureau. Daarnaast is ze verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen.
Mascha Blom: "In een tijd waarin veel bureaus het moeilijk hebben, zie ik hoe belangrijk het is om écht expert te zijn in een sector. Food Cabinet is daar een sterk voorbeeld van. Met uitgebreide kennis over de specifieke uitdagingen die de foodsector met zich meebrengt, gecombineerd met een groot culinair netwerk, biedt Food Cabinet veel meerwaarde voor foodmerken en -organisaties. Ik zie kansen om mijn commerciële ervaring te verbinden aan de strategische koers die het bureau al vaart. Wat ik ook tof vind, is dat Food Cabinet een B Corp is en dat ik mijn kennis en ervaring in kan zetten bij een bureau dat niet alleen impactvolle campagnes maakt, maar ook écht bijdraagt aan een betere wereld."
Proactieve kennisdeling en verbinding
Food Cabinet zet zich in om kennis en inzichten vanuit de foodsector te delen, om good food merken en organisaties te helpen impact te maken. Initiatieven zoals de oprichting van de B Corp Food Circle, waarin food B Corps zich verenigen, en de ontwikkeling van de doelgroepsegmentatie Food Profiles, zijn daar voorbeelden van. Strategisch directeur Sebastiaan Aalst: "We zijn bij Food Cabinet continu bezig onze kennis en ons netwerk te verbinden om merken en organisaties te helpen bij het vergroten van hun impact. Met Mascha als Managing Director kunnen we binnen ons bureau strategie een nog prominentere plek geven. Haar ervaring stelt ons in staat om nog proactiever en strategischer met klanten samen te werken – precies wat hen naar een specialistisch bureau brengt."
Een groeiend klantenportfolio
Het klantenportfolio van Food Cabinet groeit. Zo werkt het bureau sinds kort onder meer voor het granenmerk Holie's, het botanische biermerk Lowlander en azijnproducent Tromp & Rueb. Ook werkt het bureau voor de Alliantie Voeding voor de Gezonde Generatie aan een campagne tegen kindermarketing.
Voor meer informatie:
Laura Emous
Food Cabinet
Tel.: 06 391 490 20
www.foodcabinet.nl