Dole Ierland introduceert het Dole Go Organic! assortiment van verse groenten en fruit. Het assortiment werd officieel gelanceerd tijdens een evenement in het Grayson Hotel in Dublin City Centre onder leiding van Rosanna Davison, waar invloedrijke personen uit heel Ierland werden uitgenodigd om te genieten van een Dole Go brunchmenu met groenten en fruit en om deel te nemen aan een masterclass Dole Go smoothie maken.
De slogan van het assortiment, 'Taste first, Planet, always', benadrukt de kerngedachte van het concept dat eraan ten grondslag ligt; dat de uitnodigende smaak van biologische groenten en fruit reden genoeg is om voor Dole Go te kiezen, maar dat consumenten die dat doen, zich ook kunnen troosten met het feit dat de producten die ze hebben gekozen, zijn geteeld op een manier die is toegewijd aan het minimaliseren van de impact van de teelt op ons milieu.
Het assortiment bevat zo'n 30 lijnen Dole Go groenten en fruit, afkomstig van een combinatie van Dole teeltbedrijven en vertrouwde lokale en wereldwijde biologische telers. Het assortiment wordt ondersteund door een zwaargewicht seizoen in de winkels en sociale media in de maanden oktober en november.
Over de lancering van Dole Go zei Vincent Dolan, VP marketing & duurzaamheid bij Dole: "Biologische producten zouden voor iedereen moeten zijn, niet alleen voor enkelen. Bij Dole zijn we vastbesloten om biologisch naar de mainstream te brengen en met ons Go Organic! assortiment zetten we de consument op de eerste plaats. We weten dat smaak belangrijk is voor Ierse consumenten. Maar we weten ook dat consumenten steeds meer geïnteresseerd zijn in hoe hun voedsel is geproduceerd. Dole Go Organic! biedt het beste van twee werelden: lekkere, verantwoord geteelde producten die de consument in staat stellen een weloverwogen keuze te maken. Het is biologisch zonder compromissen."
Voor meer informatie:
Vincent Dolan
Dole
Tel.: +353 1 887 2600
[email protected]
www.doleplc.com