Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Aad van Ammers: "Onze samenwerking gaat al meer dan 30 jaar terug"

TerraSana neemt snoepmerk Candy Tree over

TerraSana heeft het biologische snoepmerk Candy Tree overgenomen en is nu volledig eigenaar van het bedrijf. TerraSana wil de unieke waarde van Candy Tree – een merk dat bij velen nostalgische herinneringen oproept – versterken en verder ondersteunen. Dit iconische merk, dat al meer dan 40 jaar geliefd is bij jong en oud, blijft daarmee behouden.

De mensen achter Candy Tree zullen hun passie blijven voortzetten. Met de overname verzekert TerraSana zowel de toekomst van het merk als die van de medewerkers.

Candy Tree zat er al vroeg in bij de familie Barnhard. 25 jaar geleden met Annabelle, Belinda en Cees jr.

Tot 1 januari blijft voor de klanten alles zoals het is, daarna zullen de bestellingen en orders via TerraSana verlopen. Boudewijn van der Kroft, directeur van TerraSana: "Vanaf januari willen we Candy Tree stap voor stap versterken en zorgen dat het merk blijft aansluiten bij de behoeften van consumenten. Zo blijven de schappen gevuld met het vertrouwde snoep waar al meer dan 40 jaar van genoten wordt in het biologische voedingsmiddelenkanaal, terwijl we Candy Tree een stabiele en duurzame toekomst bieden. Drop is een belangrijke categorie in ons totale assortiment wat wij naar vele landen en klanten exporteren en waar wij graag op door ontwikkelen. Met deze overname kunnen we hier een stevigere pijler in ons assortiment van maken."

25 jaar later neemt het familiebedrijf TerraSana het merk Candy Tree over

Aad van Ammers, oprichter en eigenaar van Candy Tree: "Ik ben blij dat ik na al die jaren het merk, de producten en de mensen waar ik met veel ziel en zaligheid mee heb gewerkt een toekomst bij TerraSana kan bieden. Onze samenwerking gaat al meer dan 30 jaar terug en met het verkoopapparaat en de slagkracht van TerraSana in Europa was dit voor mij een logische partij om de overnamegesprekken mee in te gaan. Ik kijk ernaar uit om met elkaar verder te bouwen aan de toekomst en de producten op nog meer plekken in de biologische winkels te zien liggen."

Volgens TerraSana is deze overname een positieve stap voor zowel de trouwe fans van Candy Tree als voor de medewerkers. "Samen bouwen we aan een nieuw hoofdstuk voor het merk, met puur genieten, innovatie en duurzaamheid als speerpunten", besluit Boudewijn.

Voor meer informatie:
TerraSana
Waaier 10
2451 VV Leimuiden
0172 503333
[email protected]
www.terrasana.com

Publicatiedatum: