Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

KoRo breidt uit in Nederland met lancering in Albert Heijn

Het Berlijnse levensmiddelenbedrijf KoRo blijft zijn internationale expansie voortzetten nu het ook verder groeit in Nederland. Na grootschalige uitbreidingen in Frankrijk en Italië, markeert het Berlijnse levensmiddelenbedrijf KoRo nu met de lancering van zeven producten bij Albert Heijn ook een belangrijke mijlpaal op de Nederlandse markt.

Sinds 2022 is het bedrijf in Nederland actief als online aanbieder van innovatieve levensmiddelen en sinds 2023 liggen er ook producten in de schappen van retailpartner Holland & Barrett. Met de introductie bij Albert Heijn wordt het merk nu toegankelijker voor een breder publiek, wat bijdraagt aan KoRo's ambitie om Europees marktleider te worden op het gebied van bewuste voeding en beter snacken.

KoRo breidt het assortiment bij Albert Heijn uit met producten uit twee categorieën: snacks en notenpasta's. Vanaf nu zijn er drie varianten biologische energy balls verkrijgbaar, zoete dadelballetjes om te snacken met slechts een handvol ingrediënten, zoals haver en vullingen van pindakaas, pistachepasta en chocolade-framboos. Deze compacte snacks zijn ideaal voor onderweg. Daarnaast worden twee soorten nut butter cups geïntroduceerd, KoRo's variant op de Amerikaanse peanut butter cups, gevuld met romige pindakaas en pistachepasta. KoRo houdt deze snacks eenvoudig en puur door de ingrediëntenlijst beperkt te houden.

Daarnaast kunnen klanten nu ook twee KoRo-klassiekers bij Albert Heijn vinden. De pure biologische pistachepasta, gemaakt van 100% pistachenoten, is een kenmerkend product van KoRo. Ook wordt de biologische dadel-hazelnootpasta geïntroduceerd in een aantal Albert Heijn-filialen. Deze notenpasta, die door KoRo zelf is ontwikkeld, is een twist op bekende zoete notenpasta's. Aan de dadel-hazelnootpasta van KoRo is geen suiker toegevoegd, omdat hij door de dadels van nature zoet is. Inmiddels is de dadel-hazelnootpasta daarom uitgegroeid tot een echte bestseller.

Klik hier voor meer informatie.

Publicatiedatum: