Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Rob van den Dool, Yumeko: "Heel veel mensen vinden transparante en duurzame ketens belangrijker dan lage prijs"

Wat zijn de gevolgen van concurrentiestrijd met Chinese platforms?

Chinese platforms winnen aan populariteit en retailers gaan de concurrentiestrijd aan met deze platforms door goedkope producten direct uit China te leveren, zoals Amazon en About You van plan zijn. Rob van den Dool, CEO van Yumeko, waarschuwt voor de negatieve gevolgen van deze trend voor arbeiderssalarissen, milieubelasting en productkwaliteit. Hij benadrukt het belang van afstand nemen van de weggooicultuur. Voor Yumeko is de concurrentie op prijs aangaan geen optie. Toch maakt hij zich geen zorgen: "Onze klanten kiezen vaak bewust voor producten van hoge kwaliteit, met transparante en duurzame ketens. We geloven dat heel veel mensen dat belangrijker vinden dan een lage prijs."

Klik hier voor het volledige artikel.

Bron: Twinkle

Publicatiedatum: