Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wanneer heeft Yumeko's CEO zelf voor het laatst slecht geslapen?

In de wereld van duurzaam ondernemen zijn keurmerken belangrijk. Ook bad- en beddengoed bedrijf Yumeko heeft diverse keurmerken voor zijn producten. Maar hoe kun je controleren of al het katoen écht op een maatschappelijk verantwoorde en groene manier is geproduceerd? Rob van den Dool, eigenaar van Yumeko, is te gast in BNR Zakendoen. Op de vraag wanneer hij voor het laatst slecht heeft geslapen had, antwoordde hij dat dit op vakantie was. "Op vakantie merk je het grote verschil tussen de gevoelswaarde van de spullen die we maken." Ook de presentator stond voor het eerst stil bij waar hij de nacht voor de uitzending onder geslapen had. Heel veel mensen vragen zich niet af hoe producten gemaakt worden en waar dit vandaan komt, Rob vergroot met Yumeko maar wat graag het bewustzijn hierover.

Klik hier om de aflevering te beluisteren (vanaf 1:16:00).

Bron: BNR Nieuwsradio

Publicatiedatum: