Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"De koeien zijn de ballenbak van Ikea"

Ook in de multifunctionele landbouw spelen de koeien een grote rol. Jan Duijndam van Hoeve Biesland schat in dat hij 50 procent van zijn business-to-consumer (B2C)-klanten zou kwijtraken, als hij de koeien weg zou doen. "Consumenten willen producten van de boerderij. De koe 'vertelt' het verhaal. Van alle consumenten die op ons erf komen, is 30 tot 40 procent kind. Die willen koeien aaien en kippen en schapen zien. De koeien zijn de ballenbak van Ikea. Het gaat om de beleving. Anders kunnen ze net zo goed hun boodschappen doen bij de supermarkt om de hoek."

Klik hier om het volledige artikel te lezen.

Bron: Nieuwe Oogst

Publicatiedatum: