Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
BNR in gesprek met Hendrik Wijnen (Do It Organic)

Waarom blijft de Nederlandse consument vooralsnog achter in biologische consumptie?

Zeker in tijden met dure boodschappen laten Nederlandse consumenten de dure biologische producten liever links liggen. Maar zijn vooral die Nederlands zo streng of zijn consumenten over de grensnet even makkelijker? 'De top van Nederland' van BNR ging in gesprek met Hendrik Wijnen, algemeen directeur van Do It Organic, over biologisch eten en de reden dat de Nederlandse consument vooralsnog achter lijkt te blijven. Beluister hier het volledige gesprek.

Publicatiedatum: