Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nudgingcampagne zichtbaar op de winkelvloer

In het zuiden van het land is in april een 8-weekse nudgingcampagne gestart op het biologische assortiment in de AH-filialen van de Van Doormalen Retail Groep. Met onder andere avocado's, citroenen en tussendoortjes in de hoofdrol. "Kennis over biologisch heeft invloed op het daadwerkelijke biologische koopgedrag. Zo krijgt de consument dus een duwtje in de rug om meer biologisch te kopen", zo meldt Bionext. Bionext bedankt ook de partners die samen met hen biologisch laten groeien, naast de Van Doormalen Retailgroep zijn dit GroentenFruit Huis en de Smaakspecialist.

De laatstgenoemde geeft ook wat meer toelichting over de campagne: "Onze betrokkenheid bij de EU-campagne 'de mooiste boodschap is bio' toont onze passie voor innovatie en inspiratie. Als co-financier van deze campagne kunnen we met trots melden dat vorige week een geweldige landelijke nudge-campagne is gestart bij maar liefst 90 Albert Heijn winkels."

Als onderdeel van deze campagne kunnen klanten van Albert Heijn tot en met juni schapkaarten vinden met een extra bio-boodschap. De Smaakspecialist heeft er voor gekozen om de BioToday notenmixreep en BioToday coconut bar in het zonnetje te zetten.

Klik hier voor meer informatie.

Publicatiedatum: