Whole-Earth peanut butter is marktleider in Groot-Brittannië en sinds 2017 verkrijgbaar bij de Albert Heijn. Aan Lemon Scented Tea heeft moederbedrijf Wessanen gevraagd een merk- en campagneconcept voor de lange termijn te ontwikkelen voor Nederland en België.
It’s peanuts
In de nieuwe positionering staat de pure natuurlijke energie die je krijgt van Whole Earth centraal. Energie van pinda's, niks meer, niks minder. De campagne is gericht op een 'active outdoor lifestyle' doelgroep.
Klik hier voor de bijbehorende video.
Nog een baantje, in het meer
Zwemmen, fietsen en hiken. De social video campagne met drie enorm knappe prestaties in de buitenlucht, knipoogt naar de actieve buitenmens. Die graag gaan voor zo gezond en natuurlijk mogelijk.
Klik hier voor de bijbehorende video.
Meer emotie, meer groei
Martijn Morsink, Marketing Director Wessanen: "Voor Whole Earth waren we op zoek naar een onderscheidend concept voor de lange termijn, die de juiste snaar bij onze (nieuwe) fans raakt. We leggen de link tussen de intrinsiek goede eigenschappen van onze producten en de actieve levensstijl van onze doelgroep. Met Lemon Scented Tea laten we merk én business groeien."
Klik hier voor de bijbehorende video.
De eerste reclamecampagnes gaan live in mei en juni.
Voor meer informatie over de campagne (Lemon Scented Tea): Gijsbregt Vijn