Tholen - De BeyondOrganic bewustzijnsvideo van Tradin Organic is gisteren online gegaan. Evgeni Hristov, Marketing & Communications Manager bij Tradin Organic, geeft aan erg trots te zijn op het eindresultaat. "We hebben in deze video de essentie vastgelegd en gevisualiseerd wat Tradin Organic tot een unieke speler op de wereldwijde bio-markt maakt. Wij staan voor echt duurzame sourcing en productie gecombineerd met een hoog niveau van energie en optimisme."
Toen Covid-19 een wereldwijde pandemie werd, werden de meeste beurzen en persoonlijke ontmoetingen van Tradin Organic geannuleerd. "Omdat we onze strategische partners, prospects en biologische vrienden niet meer op traditionele manieren konden ontmoeten, bedachten we alternatieve methoden om ons bedrijf te laten zien. Zo organiseerden we bijvoorbeeld onze eerste webinar. Daarna vroegen we ons af wat we nog meer konden doen. We liepen al langer rond met het idee om een 'corporate awareness-film' te maken en dit was het perfecte moment hiervoor. Voor ons is dit een mooie manier om ook in deze bijzondere tijd in contact te blijven met onze relaties en hen te laten zien waar wij voor staan", aldus Evgeni.
Voor de film zijn zowel oude als nieuwe beelden gebruikt. Zo is Evgeni naar Servië afgereisd en zijn de meeste gesprekken met de medewerkers op kantoor in Amsterdam opgenomen. Rick Floot van Flowtation was nauw betrokken bij de totstandkoming van de video. Hij heeft deze blog op LinkedIn geplaatst over de BeyondOrganic-video. "Uit een project als dit blijkt dat opnames die ik lang geleden heb gemaakt, later heel goed van pas kunnen komen", aldus Rick.
Voor meer informatie: [email protected] en www.tradinorganic.com