Bijna 6 jaar is GreenAge nu onderweg als merk van MeoModo BV – de organisatie achter het merk in handen van Sascha de Lint en Addy Rouwenhorst. In januari 2013 startten zij de verkoop van 6 biologische producten aan 4 winkels. Inmiddels is GreenAge uitgegroeid tot een merk met meer dan 400 verschillende producten. In België groeit het tweede merk Greeny van Sascha en Addy in de Bioplanet winkels.
“Wij zijn nu commercieel en financieel sterk”, aldus Sascha de Lint. “Samen met ons team zijn wij klaar voor de volgende stap. We zijn namelijk verhuisd naar een gloednieuw pand in Blaricum. Deze verhuizing komt voort uit het overnemen van de aandelen van de investeerder die ons in de eerste jaren van GreenAge financieel op weg heeft geholpen. Wij zijn er enorm trots op dat wij de aandelen terug mochten en konden kopen en weer 100% eigenaar zijn van ons mooie biologische bedrijf, mede dankzij het vertrouwen en het enthousiasme van Triodos om voortaan in onze financieringsbehoefte te voorzien. Wij zien in Triodos de financiële partner die het meest bij ons past, het dichtst bij onze visie komt.”
“Op dit moment leggen we de laatste hand aan de inrichting van ons pand. Met de dag werken we er liever”, gaat Sascha verder. “En ondertussen gaan we ook door met nieuwe producten introduceren. Zo lanceerden wij recent Italiaanse zwarte kikkererwten en Indiase Urad dal (witte linzen) en eerder dit jaar couscous van boekweit maar ook van kikkererwten en rode linzen.”
Voor meer informatie:
Greenage
Binnendelta 1 M
1261 WZ Blaricum
088-6366636
[email protected]
www.greenage.nl