Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Steeds meer consumenten willen duurzame verpakking
Consumenten zetten fabrikanten steeds meer onder druk voor het verbeteren van het effect dat een verpakking heeft op het milieu aangezien ethische verpakkingen nu een must have-kwaliteit moeten hebben als een product wordt gekocht. Dit blijkt uit gegevens van GlobalData. Volgens het consumentenonderzoek van GlobalData denkt 75% van de consumenten wereldwijd dat een ethische of duurzame levensstijl belangrijk is voor het creƫren van een gevoel van welzijn. Mayu Teeven, consument analist bij GlobalData, geeft aan dat de grootste uitdaging voor producenten nu is om consumenten ervan te overtuigen dat duurzame verpakkingen de extra kosten waard zijn.