Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
IJs is 'hot'
Het klinkt tegenstrijdig, maar ijs is 'hot'. Niet alleen lokale Nederlandse ondernemers investeren in ijs, ook wereldwijde ketens hebben volgens Maakindustrie grootse plannen. Het ijs mag anders en bijzonder zijn. Denk bijvoorbeeld aan een warm broodje ijs of een bijzondere smaak of topping. En ijs van lokale melk en met fruit van de lokale teler kopen consumenten ook graag bij de naburige zuivelboerderij. Voor de bewuste klant liggen volgens het artikel ook steeds meer ijsjes in de vitrine. Vegan ijs is in opkomst, evenals ijs met minder vet en suiker. In deze hoek hoort ook lactosevrij, gluten- en suikervrij en biologisch ijs met vers biologisch kwaliteitsfruit. En wat te denken van frozen yoghurt bij Yoghurt Barn (met biologische yoghurt)? Klik hier voor het complete artikel.