Op dinsdagavond 31 oktober vindt het jaarlijkse seminar van De Biowinkelvereniging plaats. Winkeliers en andere geïnteresseerden zijn uitgenodigd voor deelname. Het seminar bestaat uit drie onderdelen.
Programma seminar
18.00 - 18.30 uur: Inloop, met broodjes en huisgemaakte soep;
18.30 - 20.30 uur: Aanvang seminar;
20.30 - 21.00 uur: Netwerkborrel / Einde.
Het seminar houdt zich bezig met drie actuele vraagstukken die de bio-wereld dagelijks bezighouden:
- 'Buy the Change': Wervelend verhaal over het platform 'Buy the Change' door Niels Back, relatiemanager Landbouw & Voeding Triodos Bank. Een platform dat bewuste consumenten en ondernemers verbindt en wat betekent dit voor hen?
- KICK-OFF najaarscampagne 'De echte prijs van ons eten': Een campagne alleen voor alle biologische speciaalzaken. Door Roos Saat, voorzitter Biowinkelvereniging. 100 DAGEN, 100% BIO, 100.000 HANDTEKENINGEN. Wat houdt het in, waar liggen de kansen om onze meerwaarde aan onze klanten te laten zien? De campagne start half november. Elke maand is er een bekend persoon die de spreekbuis is van een actueel thema in de campagne. Het is nog een verrassing wie de Kick-off doet.
- 'De kentering van prijs naar waarde' door Frank Lindner van Food Inspiration. De foodwereld is aan het kantelen. Zo ook waar we ons dagelijkse boodschappen doen. We gaan van 'de slag om de laagste prijs' richting de zoektocht naar de hoogste waarde. Maar hoe kun je dat als winkelier invullen?
Locatie: Triodos Bank, Nieuweroordweg 1, 3704 EC Zeist
Kosten deelname: gratis voor leden, niet-leden betalen 75 euro p.p.
Voor meer informatie:
Yvonne Servaas