Tholen – Lange rijen, overvolle stands en gangpaden waren eerder regel dan uitzondering op Anuga in Keulen, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld. Vrijwel alle standhouders met biologisch in hun assortiment waren positief over de hoge bezoekersaantallen op Anuga. De tweejaarlijkse beurs kon naar schatting rekenen op 165.000 bezoekers. Het aantal exposanten was ook aanzienlijk: circa 7.400.
V.l.n.r. met de klok mee: Lovechock brengt haar slogan 'Eat well, Love life' duidelijk in de praktijk; De Smaakspecialist biedt nu ook een instant breakfast-lijn in de varianten spelt & haver met lijnzaad; een drukte van belang op de stand van Tradin Organic en ook voor DO-IT stonden voortdurend lange rijen.
Het bio-assortiment was grofweg op te delen in pure, zoveel mogelijk onbewerkte producten enerzijds en gemaksvoeding anderzijds, getuige de hoeveelheid portieverpakkingen, die veelal wijzen op gebruik in de on the go-markt. Sectorbreed zien vrijwel alle aanbieders – waarvan het merendeel overigens ook een vooral gangbaar aanbod toonde – nog altijd veel potentie in de biologische markt. Een signaal dat de rek er nog lang niet uit is.