Het retaillandschap ondergaat grote veranderingen: gangbare supermarkten hebben het biologische product ontdekt en zien hun omzet al twee jaar tussen de 15 en 20 procent groeien. Online verkoop, thuisbezorging en nieuwe digitale en logistieke systemen eisen steeds meer slachtoffers. Ontzorgen is het toverwoord en techniek speelt daarin een grote rol. Welke kansen bieden deze ontwikkelingen voor de biologische speciaalzaak?
Programma seminar
Retailspecialist en professor Cor Molenaar deelt zijn visie op de snelle veranderingen in retailland en de betekenis daarvan voor de biologische speciaalzaak. Hij beschrijft de impact van nieuwe technologie, gebruikt de customer journey als basis voor koopproces en klantbenadering en schetst hoe winkels zich kunnen én moeten aanpassen aan de toekomst.Daarnaast presenteren de Biowinkelvereniging en Bionext hun gezamenlijke aanpak voor de versterking van de gezamenlijke profilering en positionering van de biologische speciaalzaken.
Locatie: Triodos Bank, Nieuweroordweg 1, 3704 EC, Zeist
Inloop: 18.00 uur (18.30 start het seminar)
Voor meer informatie en aanmelding:
[email protected]
www.biowinkelvereniging.nl