Recall BioNut biologisch sesamzaad
Direct na deze melding heeft IDorganics een email gestuurd aan de klanten waarvan zij in het systeem informatie hadden dat zij van deze partij geleverd hebben gekregen. Tevens zijn deze klanten door hen gebeld. "Het is al geruime tijd geleden dat deze partij is verhandeld en voor zover wij hebben kunnen nagaan is er bij onze directe klanten geen sesamzaad van deze partij meer aanwezig. Klanten die door ons de afgelopen twee weken niet zijn benaderd, hetzij per email hetzij telefonisch, met betrekking tot deze partij hebben geen leveringen van dit product en de betreffende partij ontvangen. Heb je desondanks vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het centrale telefoonnummer of [email protected]", meldt IDorganics op haar website.
Verpakt gaat het om sesamzaad onder het merk BioNut, distributie uitsluitend via Natudis in Nederland en Hagor in België. Het betreft de BioNut partijnummers 1544299, 1551348 en 1607046. Klanten die sesamzaad van de betreffende partijen in bulk geleverd hebben gekregen zijn allemaal geïnformeerd. In alle gevallen betreft het leveringen die hebben plaatsgevonden in de periode oktober 2015–april 2016.
Voor meer informatie: 075 6145450, [email protected]