Een nieuwe uitstraling
"UniPharma kent een lange historie", aldus UniPharma in een persbericht, "waarin we samen met de 2.000 winkels die bij ons aangesloten zijn en onze 130 medewerkers veel hebben bereikt. Daar zijn we trots op. Als vooruitstrevende onderneming blijven we natuurlijk gericht op de toekomst."Nieuw logo
"Na 35 jaar vinden we het tijd voor een nieuw logo, dat onze huidige marktpositionering beter onderstreept." De samengestelde naam Unipharma wordt 'gesepareerd' door de P voortaan in een kapitale letter weer te geven. Uni – in groene letters – onderstreept de duurzaamheid en het 'groene' gedeelte van het assortiment. Het blauwe Pharma staat voor het brede aanbod geneesmiddelen en drogisterij artikelen. De boog boven de naam illustreert de verbondenheid tussen de twee takken van sport.Nieuwe pay-off
Samen met het eigentijdse logo introduceert UniPharma ook een nieuwe pay-off: Gezonder Ondernemen. "In de toekomst blijft aansluiting houden bij de veranderende consumentenbehoeftes onze kerntaak. Daarnaast houdt de klantbeleving in de winkels onze speciale aandacht. Wij bieden graag de tools, de kennis en een uitgebreid assortiment, waarmee ondernemers lokaal hun kansen in de markt vergroten."Voor meer informatie: www.unipharma.nl