Pieter Hofland.
Pieter kan over ieder merk wel iets bijzonders vertellen. Hij noemt desgevraagd Santaverde als goed voorbeeld. "Dit merk heeft echt een bijzonder verhaal, aangezien Santaverde met eigen geteelde aloë vera werkt en geen water in de producten verwerkt. Hierin is Santaverde volgens mij uniek." De laatste nieuwkomer in het assortiment is het merk Indemne. "Indemne richt zich op huidproblemen. Dit is één van de eerst merken die ik daarin ken. Zo'n merk misten we nog. De producten zijn geschikt voor zo'n zes verschillende huidproblemen."
Yaviva wil zich met name verder specialiseren in kleur cosmetica. "Ik wil vooral niches vullen in de eco make-up, zodat klanten hiervoor altijd bij Yaviva kunnen slagen." Wat ontbreekt er verder nog op de markt? "Er is inmiddels al zoveel verkrijgbaar, ik heb niet het gevoel dat ik echt iets mis. Wel is er volgens mij altijd ruimte voor een nieuw make-upmerk dat er echt uitspringt. Ook zoeken we specifiek naar meer merken die geen talk in de make-upproducten verwerken. Maïszijde is hier een goed alternatief voor, dit gebruikt NVEY ECO."
Tasty Skincare met geurolie
Pieter kan ook alvast verklappen dat er een nieuwe lijn van Tasty Skincare aan komt (en toont mij een eerste glimp). "Vooralsnog bestaat het assortiment alleen nog uit blends van pure oliën, zonder geurolie. We hebben samen met de fabrikant onderzoek gedaan en een lijn ontwikkeld waaraan wel geuren toegevoegd zijn. Hiermee krijgt de gebruiker ook een geurbeleving." Verder komt er een nieuwe huidverzorgingslijn van NVEY ECO aan en diverse 100 procent natuurlijke parfums.Voor meer informatie:
Pieter Hofland
Yaviva
Hoofdstraat 108
3972 LD Driebergen
0343 755287
[email protected]
www.yaviva.nl