Elk debat wordt afgetrapt door aansprekende, koplopers uit de sector. Zij delen hun verhaal, passie en dilemma. Dit dilemma vormt de basis voor een scherp debat en een stevige portie kauwkost.
- 30 juni: Bio boeren - Must of mythe. Sprekers: Adviseur Frank Verhoeven/Boerenverstand, bio-teler Krispijn van den Dries/BioRomeo
- 8 september: De afzetmarkt- Out of the box. Sprekers: ondernemer Jack Stroeken/Beebox, producent David Klingen/GheeEasy, ondernemer Willem Treep/Willem&Drees.
- 10 november: De consument - Media, vriend of vijand. Sprekers: Charlotte Linnebank/Questionmarc, Dick Veerman/Foodlog
De debatten vinden plaats bij communicatiebureau Heldergroen in Haarlem, van 19:00 tot 21:30 uur.
De beweging telt inmiddels ruim 100.000 leden in 150 landen en is uitgegroeid tot een wereldwijd actief netwerk.
KAUWKOST is een initiatief van Slow Food Haarlem en Communicatiebureau Heldergroen werkt voor merken met idealen.
Slow Food is een wereldwijde beweging die bestaat uit mensen die geloven in good, clean and fair food for everybody worldwide. Slow Food verzamelt en deelt verhalen, kennis en ervaring van boeren, vissers, jagers en chefs. Mensen die bijdragen aan een eerlijk, duurzaam en toegankelijk voedselsysteem. De beweging telt ruim 100.000 leden in 150 landen en is uitgegroeid tot een wereldwijd netwerk.
Voor meer informatie: www.slowfood.com