Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Karma: Nieuwe productlijn voor vegetariërs van Coop
Steeds meer mensen in Zwitserland eten bewust van tijd tot tij geen vlees. Ondertussen eet bijna 40 procent van de consumenten bij één op de drie maaltijden geen vlees. Coop speelt met haar nieuwe productlijn in op de behoeften van de flexitariërs. De nieuwe lijn is uniek in Europa: Karma bestaat uit gerechten die geïnspireerd zijn op recepten uit de hele wereld, waaronder falafel, couscous, Thaise Curry's, noodles, tortilla's en Italiaanse pastagerechten. De Karma-producten zijn nu beschikbaar in alle Coop-supermarkten.
"Met Karma bieden wij een productlijn die voorheen nog niet bestond in Zwitserland of zelfs in Europa", vertelt Roland Frefel van Coop enthousiast. "Alle vijftig producten uit de Karma-lijn zijn gecertificeerd door de Zwitserse vereniging voor vegetarisme: SVV. En 22 producten zijn ook geschikt voor veganisten. Tien producten zijn biologisch en zijn voorzien van het Bio Suisse-label. "Met Karma voldoen wij aan de groeiende vraag naar vegetarische gemaksproducten."