Bio non-food groothandel Natrada jubileert
Werden conventionele merkartikelen in het drogisterijkanaal marketingtechnisch goed begeleid, voor een aantal natuurlijke cosmeticamerken kwam er nooit een vertegenwoordiger in de winkel. Van Huffelen benaderde deze leveranciers en fabrikanten en reed in 2000 voor het eerst met de producten langs de winkels. Winkelaanbiedingen werden geleverd vanuit de kofferbak.
In 2010 bezoekt Van Huffelen de winkels nog steeds, maar worden de producten door middel van een geavanceerd logistiek systeem bij de klant afgeleverd. Natrada vermarkt een bijzonder portfolio met onder andere de merken Urtekram, Verillis en Speick. Deze merken sluiten naadloos aan op bestaande assortimenten van natuurvoedingswinkels, reformwinkels, drogisterijen, supermarkten, facilitaire diensten, hotels, kappers en cadeauwinkels.
Van Huffelen is zowel in Nederland als in het buitenland voortdurend op zoek naar nieuwe interessante biologische aanvullingen voor de Nederlandse markt.